Alla ohjeita myClub -sovelluksen käyttöön.
Mikäli tarvitset lisätietoja tai neuvoja, voit ottaa yhteyttä seuran puheenjohtajaan.

Jokaisella myClub käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana. Käyttäjätunnus on henkilökohtainen ja sen voi itse valita. Käyttäjätunnus näkyy kohdasta ”oma tiedot” kun on kirjautunut järjestelmään. MyClubin käyttö on ilmaista kaikille jäsenille.

• Valitse tapahtuma, johon haluat ilmoittautua.
  • Tämän jälkeen aukeaa näkymä, jossa voit kirjautua sisään tai luoda uuden tunnuksen ”Rekisteröidy”-linkin kautta. Klikkaa siis ”Rekisteröidy”-linkkiä, luo uusi tunnus ja jatka ilmoittautuminen loppuun.

Huom! Mikäli olet kirjautuneena järjestelmään jollakin tunnuksella, pitää ennen uuden tunnuksen luontia kirjautua ulos järjestelmästä.

Virheilmoitus kertoo siitä, että kyseinen henkilö on jo järjestelmässä ja yrität tehdä duplikaattia henkilöstä. Jos poikkeuksellisesti seurassa on kaksi saman nimistä henkilöä voi toisen henkilön kohdalta lisätä nimi-kenttään esimerkiksi etunimen lisäksi vielä toisen nimen.

Kun vastaavanlainen tilanne tulee eteen ja, et voi tallettaa henkilöä rekisteriin ”Nimi jo käytössä”, tarkista ensin onko lapsellasi myClub-käyttäjätili seurassa. Tämän voit tarkistaa siten että yrität alustaa itsellesi uuden salasanan.

Voit tilata ja määrittää itsellesi sekä uuden käyttäjätunnuksen että salasanan seuraavasti:

• Klikkaa sisäänkirjautumissivulla ”Salasana tai käyttäjätunnus unohtunut?” -linkkiä.
  • Syötä lomakkeeseen sähköpostiosoitteesi. Lopuksi klikkaa Lähetä-nappia.
  • Linkki salasanan ja käyttäjätunnuksen -vaihtamiseen lähetetään syöttämääsi sähköpostiosoitteeseen, edellyttäen että kyseinen sähköpostiosoite on määriteltynä myClub-tilisi ensimmäiseen sähköpostiosoitekenttään. Jos et jostain syystä saa linkkiä sähköpostiisi, tarkista ettei viesti ole mennyt roskapostilaatikkoosi. Tarvittaessa ota yhteyttä sari.herva@uimaseura.fi

Seuramme uutiset, laskut ja tärkeät viestit lähetetään sähköpostiin, yleiset tiedotteet tallentuvat omalle jäsensivulle Tiedotteet-välilehdelle. Tarvittaeessa olemme yhteydessä puhelimitse antamaasi numeroon. Pidäthän siis yhteystietosi ajan tasalla.

Omien tietojen päivitys tapahtuu seuraavasti:

• Kirjaudu sisään myClubiin
  • Klikkaa omat tiedot -sivu auki
  • Klikkaa Muokkaa -linkkiä ja täytä huolellisesti kaikki kentät ja klikkaa Tallenna-nappia

Alaikäisen lapsen huoltajana voit hallinnoida lapsesi (jäsenen) käyttäjätiliä seuraavasti:

• Aseta jäsenen sähköpostiosoitteeksi oma sähköpostiosoitteesi
  • Aseta jäsenen matkapuhelinnumeroksi oma puhelinnumero.

Myclubissa jokaisella perheenjäsenellä on oma tunnus ja salasana, mutta kaikilla jäsenillä voi olla sama sähköpostiosoite.
Esim. jos perheestä on jäseninä kaksi henkilöä (äiti ja tytär), niin käyttäjätunnukseksi voi valita esim. ”jäsen.äiti” ja ”jäsen.tytär” ja kummallakin voi olla sama sähköpostisosoite ”aiti.posti@gmail.com”.

Jos unohdat salasanan, uuden salasanan voit tilata syöttämällä ”aiti.posti@gmail.com” osoitteen ”Salasanan ja käyttäjätunnuksen uudelleenmääritys”-lomakkeelle. Tässä tilanteessa ko. sähköpostiosoitteeseen saapuu kaksi viestiä, molemmille oma. Valitse sähköposteista se henkilö, jonka salasanan haluat. Muista siis tarkistaa viestistä, kenen tilin salasana ollaan muutamassa.

Kun olet kirjautuneena sisään voit tarkista käyttäjätunnuksen kohdasta ”omat tiedot”.

Huoltajat voivat liittää seuran sisällä perheenjäsenten myClub-tilit omaan myClub-tiliin. Näin huoltajat voivat helposti vaihtaa eri perheenjäsenten tilien välillä ilman että tarvitsee kirjautua ulos myClubista

Perheenjäsenten tilien voi liittää omaan myClub-tiliin tapahtuu seuraavasti:

• Mene seurasi myClub-sisäänkirjautumissivulle
  • Klikkaa ‘Ota jäsentili käyttöön’-nappia
  • Syötä sähköpostiosoite, joka esiintyy liitettävässä seuran jäsentilissä ja paina ’Seuraava’-painiketta
    • Sähköpostiosoitteeseen toimitetaan kutsu hallinnoida seurassa olevia jäsentilejä
    • Jäsentilin hallinnointikutsu lähetetään erikseen jokaisen jäsentilin osalta, joissa syöttämäsi sähköpostiosoite esiintyy jäsenen tai huoltajien sähköpostiosoitekentässä
    • Jos sähköpostiosoitetta ei löydy jäsentilistä, ota yhteyttä seuran toimihenkilöön tarkistaaksesi sähköpostiosoitteen oikeellisuus seuran jäsentilissä. Seuralla rekisterinpitäjänä on oikeus lisätä ja/tai päivittää sähköpostiosoitteita jäsentilillä, jos tiedot ovat puutteelliset tai vanhentuneet.
  • Avaa sähköpostisi ja klikkaa ‘Hyväksy kutsu’-painiketta liittääksesi kyseinen jäsentili myClub ID:hen.
  • myClub -avautuu ‘Liitä jäsentili’-näkymään. Liitä jäsentili klikkaamalla ‘Hyväksy’-painiketta
    • Jäsentili on nyt liitetty myClub ID:hen ja voit jatkaa myClubin käyttöä.
    • Toista kohdat 6 ja 7 kaikille sähköpostissa löytyneille jäsentilin hallinnointikutsuille
Käyttäjätunnuksen luominen

• Valitse tapahtuma, johon haluat ilmoittautua.

Nimi jo käytössä -virheilmoitus

Salasana unohtunut

• Syötä lomakkeeseen sähköpostiosoitteesi. Lopuksi klikkaa Lähetä-nappia.
Omat tiedot ja niiden päivittäminen

Omien tietojen päivitys tapahtuu seuraavasti:

• Kirjaudu sisään myClubiin
  • Klikkaa omat tiedot -sivu auki
Alaikäisen huoltajalle

• Aseta jäsenen sähköpostiosoitteeksi oma sähköpostiosoitteesi
  • Aseta jäsenen matkapuhelinnumeroksi oma puhelinnumero.
Useampia perheenjäseniä

Lapsen tai perheenjäsenen tilin liittäminen omaan tiliin

Perheenjäsenten tilien voi liittää omaan myClub-tiliin tapahtuu seuraavasti:

• Mene seurasi myClub-sisäänkirjautumissivulle
  • Klikkaa ‘Ota jäsentili käyttöön’-nappia
    • Jäsentili on nyt liitetty myClub ID:hen ja voit jatkaa myClubin käyttöä.