Alku

Alku on ryhmä, josta pienen kilpauimarin tarina alkaa. Alku-ryhmässä opitaan kilpauinnin kannalta keskeisiä taitoja yhdessä kavereiden kanssa. Vesiliikunnan ilo ja riemu ovat tärkeitä asioita tässä ryhmässä. Ryhmässä opetellaan starttihyppyjä, käännöksiä, tekniikkaa, uintiasentoja ja eri lajien potkuja. Ryhmäläiset pääsevät käymään kilpailuissa, mutta siellä vasta harjoitellaan. Tärkeintä on, että harjoituksissa on kivaa ja uimari haluaa tulla altaalle tekemään parhaansa. Alku-ryhmä on myös risteys, josta uimari voi valita joko kilpauinnin polun tai harrasteuinnin polun.

Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää Alku-ryhmästä tai liittymään siihen, ota rohkeasti yhteyttä Wiljam Leinonen p. 041 315 603, niin keskustellaan.

Tervetuloa mukaan!

Jos sinut on hyväksytty ryhmään, niin voit ilmoittautua alla olevasta linkistä.

ILMOITTAUDU

Jokaisella ryhmällä on oma whatsapp -ryhmä, jonka kautta viestimme. Löydät ryhmän harjoitusajat sieltä.

Kilpauimarin koeuinti

Järjestämme uimarin aluille säännöllisesti ja sovittaessa koeuinteja Hyvinkään uimalalla. Valmentajamme testaavat uimarit ja neuvovat oikeaan ryhmään. Kaiken ikäiset uimarit ovat tervetulleita. Harrastuksen voi aloittaa heti koeuinnin jälkeen. Koeuintiin pääsee uimahallin sisäänpääsymaksulla. Minimi vaatimus testiuintiin osallistumiselle on 50m uimataito. Tule samalla altaalle tapaamaan valmentajaa!

Varaa aikasi koeuintiin wiljam.leinonen@uimaseura.fi tai arttu.vanttinen@uimaseura.fi

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa! Rohkeasti mukaan!

valmentajat

Vastuuvalmentaja